مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 09:052020-06-15سياسي

احتمال وقوع موج دوم و سوم کرونا در «ایران»


معاون تحقیقات وزیر بهداشت با بیان اینکه ایمنی اکثر نقاط کشور در برابر کرونا، هنوز زیر 20 درصد است، گفت: احتمال وقوع موج دوم و حتی سوم کرونا در جهان و از جمله در ایران به طور جدی مطرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، رضا ملک زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت و عضو کمیته اجرایی پژوهش بزرگ بین المللی Solidarity  clinical trial for COVID-19 treatments    سازمان جهانی بهداشت ضمن تشریح اقدامات وزارت بهداشت در حوزه مقابله با کرونا از زمان آغاز اپیدمی تاکنون، گفت: ایران با برخورداری از قوی ترین شبکه بهداشت و پیشگیری، تلاش های فوق العاده ای برای کنترل اپیدمی کرونا انجام داده که با موفقیت های قابل توجهی نیز همراه بوده است.

وی ادامه داد: در گام نخست، برنامه غربالگری بیماران مبتلا به کرونا را طراحی و اجرا کرد تا با مراقبت اولیه و در صورت نیاز به انجام آزمایش از مراجعه مستقیم افراد  به بیمارستان ها پیشگیری و با آموزش و حمایت لازم، مشکلات و نگرانی مردم را برطرف کند؛چراکه در شرایط  بحرانی اپیدمی ویروس کرونا، دور نگه داشتن افراد سالم از بیمارستانها، کلید موفقیت در کنترل بیماری بود.

خدمات رسانی 50 هزار پزشک متخصص و فوق تخصص به بیماران کرونا در اقصی نقاط  کشور معاون تحقیقات وزیر بهداشت افزود: در شبکه درمان کشور، نزدیک به 50 هزار پزشک متخصص و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع موج دوم و سوم کرونا در «ایران»

احتمال وقوع موج دوم و سوم کرونا در «ایران»