مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-15سياسي

رشادت سردار سلیمانی تحلیل هنری شود


نماینده ولی فقیه در مازندران، طی آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره خاتم سلیمان، بر لزوم تحلیل هنری رشادت ها و شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در جمع برگزیدگان جشنواره خاتم سلیمان، با اشاره به اهمیت هنر در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت گفت: مایه خوشحالی است که هنرمندان کشورمان به سمت سوژه های حقیقی هنری گرایش پیدا کردند.

وی افزود: ما باید جریان سردار سلیمانی را با تحلیل هنری، در سطح جهان شناسانده و با نام و یاد این شهید بزرگوار آثار فاخر هنری و ماندگار تولید کنیم.

محمدی لایینی بیان کرد: همانگونه که رویدادهای مختلف را مورد ارزیابی و تحلیل قرار می دهیم، لازم است تا رشادت ها و حماسه شهادت سردار سلیمانی را مورد تحلیل هنری قرار داده و با ورود ورزیدگان و نخبگان عرصه های فرهنگی و هنری، پیرامون این امر مهم بازنگری های هنری انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی بی قرار شهادت بود و ما در زمان کنونی بیش از پیش نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان و نوجوان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشادت سردار سلیمانی تحلیل هنری شود

رشادت سردار سلیمانی تحلیل هنری شود