مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 09:352020-06-15پزشكي

آغاز فعالیت مراکز اقامتی بهبود افراد معتاد در مازندران


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از آغاز فعالیت مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد معتاد در این استان طی آینده ای نزدیک خبر داد.

- احمد مظفری در جمع اعضای کمیته درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: هدف اصلی از ارائه داروهای آگونیست به افراد معتاد کاهش آسیب ها و تلاش برای جلوگیری از مصرف مواد صنعتی و پرخطر است.

وی افراد تحت پوشش مراکز درمان وابستگی به مواد با داروی آگونیست را بیش از 55 هزار نفر اعلام کرد و گفت: در این راستا 419 مرکز در استان فعالیت می کنند که متادون، بوپر نورفین و اُپیوم را در اختیار افراد معتاد قرار می دهند.

مظفری بر تقویت فعالیت مراکز DIC برای کاهش آسیب های ناشی از سوء مصرف مواد مخدر تاکید و خاطرنشان کرد: افزایش مرگ و میر ناشی از مصرف مواد مخدر و محرکه، افزایش زندانیان ناشی از جرایم مرتبط با مواد مخدر و افزایش نرخ شیوع آن، کاهش سن اعتیاد و کشف بیش از 950 تن انواع مخدر در سال 98 در کشور برای همه مسئولان و مردم هشداری است تا معضل مواد مخدر را جدی بگیرند و برای مقابله با این منکر بزرگ قرن 21 با برنامه وارد میدان شوند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران همچنین در مورد ضرورت بازگشایی مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی و مراکز اجتماع درمان مدار گفت: در کنار رعایت پروتکل های بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت مراکز اقامتی بهبود افراد معتاد در مازندران

آغاز فعالیت مراکز اقامتی بهبود افراد معتاد در مازندران