مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 09:502020-06-15اجتماعي

مهلت یک هفته ای برای مشمولان کنکوری/ترخصی بلافاصله پس از قبولی


رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از مهلت یک هفته ای اعزام به خدمت بعد از آزمون سراسری برای مشمولان خبر داد و گفت: درصورت قبولی در کنکور مشمولان از سربازی ترخیص می شوند.

- دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر در تشریح جزییاتی از خبر مشمولان تا یک هفته بعد از آزمون سراسری مهلت اعزام به خدمت دارند، اعلام کرد: کلیه مشمولان وظیفه که در سال 98 موفق به اخذ دیپلم شدند و مهلت معرفی آنان به خدمت وظیفه عمومی به پایان رسیده است می توانند در کنکور سراسری شرکت کنند چرا که مهلت اعزام شأن تا یک هفته بعد از تاریخ انجام آزمون تمدید شده است.

وی افزود: ممکن است جواب آزمون تا دو ماه بعد از آن طول بکشد اما داوطلبان باید در این مهلت یک هفته ای به پلیس +10 جهت انجام مراحل اعزام مراجعه کنند.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: این افراد بعد از مهلت یک هفته ای و انجام مراحل اعزام به خدمت به سربازی اعزام می شوند و دوره های آموزشی را طی می کنند و منتظر جواب کنکور می مانند.

اگر در کنکور قبول شوند از ادامه سربازی ترخیص می شوند و به دانشگاه می روند ولی اگر در کنکور قبول نشوند باید سربازی شأن را ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک هفته ای برای مشمولان کنکوری/ترخصی بلافاصله پس از قبولی

مهلت یک هفته ای برای مشمولان کنکوری/ترخصی بلافاصله پس از قبولی