مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 10:202020-06-15فرهنگي

دریغ که یکی از بهترین بازیگران از میانمان رفت/ هنرمندی مردمی


در پی درگذشت محمدعلی کشاورز پیام های تسلیتی از سوی مراکز و افراد مختلف صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روز گذشته 25 خردادماه محمدعلی کشاورز بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون دار فانی را وداع گفت.

متن پیام تسلیت مراکز و افراد مختلف را در زیر می خوانید: متن پیام تسلیت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به شرح زیر است: استاد محمدعلی کشاورز از بزرگان حرفه بازیگری در عرصه سینمای فرهنگی و ارزشمند ایران بود که بیش از نیم قرن، نقش های اصلی پروژه های مهمی چون دایی جان ناپلئون، خشت و آینه، آقای هالو، رگبار، آتش بدون دود، شطرنج باد، هزار دستان، مادر، دلشدگان، روز واقعه، سربداران، زیر درختان زیتون، پدرسالار و.

را برعهده داشت.

او در کنار استاد علی نصیریان و زنده یادان عزت الله انتظامی، داود رشیدی و جمشید مشایخی، پنج بازیگر مرد ماندگار تاریخ تئاتر و سینما و تلویزیون ایران به شمار می آید.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، درگذشت محمدعلی کشاورز را به خانواده محترم وی و جامعه سینمای ایران تسلیت گفته، برای روح بلند آن مرحوم آمرزش و علو درجات الهی مسئلت می نماید.

یادش گرامی و نامش جاوید باد.

محمدعلی کشاورز آفریننده شخصیت های ماندگار بود در متن شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران آمده است: دریغ بسیار که سینما، تئاتر و تلویزیون ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریغ که یکی از بهترین بازیگران از میانمان رفت/ هنرمندی مردمی

دریغ که یکی از بهترین بازیگران از میانمان رفت/ هنرمندی مردمی