مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 10:202020-06-15اقتصادي

صید 120 تن ماهی کلیکا در استان گیلان


به گفته معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان گیلان تاکنون 120 تن ماهی کیلکا توسط 240 صیاد و با 30 فروند شناور صید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اکبر ایلدرم امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صید 120 تن ماهی کلیکا در استان گیلان اظهار کرد: تا قبل از تعطیلی صید در استان گیلان صیادان گیلانی 120 تن ماهی کلیکا را صید کردند که 90 درصد آن کیلکای معلومی و آنچوی و چشم درشت صید کردند که این آمار در سال 98 چهار هزار و 664 تن بوده است.

وی با اذعان به اینکه صید ماهی کلیکا توسط 240 صیاد گیلانی انجام می شود، افزود: صید ماهی کلیکا سود و درآمد بسیار خوبی برای صیادان دارد به همین دلیل صیادان گیلانی توسط 30 فروند شناور کار صید کیلکا را انجام می دهند.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان گیلان لازمه صید ماهی کلیکا را عمق 30 متری و شب بودن هوا دانست و بیان کرد: غرب بندر انزلی تا کیاشهر محدوده صید ماهی کیلکا بوده و باید در شب به شیوه  صید نور زیر آبی با تور مخروطی انجام گیرد.

ایلدرم با اشاره به قیمت 25 هزار تومانی هر کیلوگرم ماهی کیلکا افزود: ماهی های کیلکا صبح ها و در اسکله انزلی خالی شده و برای مصرف به صورت پودر ماهی کیلویی چهار هزار تومان و برای مصرف انسانی به صورت تازه 25 هزار تومان به فروش می رسد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید 120 تن ماهی کلیکا در استان گیلان

صید 120 تن ماهی کلیکا در استان گیلان