مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 10:252020-06-15سياسي

حرکت کانون های فرهنگی هنری مساجد روستاهای ایلام به سمت کارآفرینی


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از انعقاد تفاهم نامه بین این ستاد و با شرکت فرش با هدف کارآفرینی در کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی استان خبر داد.

- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد: حرکت کانون های فرهنگی هنری مساجد روستاهای ایلام به سمت کارآفرینی ایسنا/ایلام مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از انعقاد تفاهم نامه بین این ستاد و با شرکت فرش با هدف کارآفرینی در کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی فرش ایران نمایندگی استان ایلام، اظهار کرد: در سال جاری که به سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است تلاش می شود فعالیت های فرهنگی در حوزه کارآفرینی به ویژه با محوریت فرش بافی در مناطق روستایی استان از طریق کانون های مساجد انجام شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی یکی از محورهای فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان است، تصریح کرد: با توجه به اینکه قشر عظیمی از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان را بانوان تشکیل می دهند زمینه های لازم برای کارآفرینی در بین این قشر به ویژه حوره فرش بافی با تعامل با شرکت ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت کانون های فرهنگی هنری مساجد روستاهای ایلام به سمت کارآفرینی

حرکت کانون های فرهنگی هنری مساجد روستاهای ایلام به سمت کارآفرینی