مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 10:352020-06-15اقتصادي

اصفهان جایگاه نخست کشور را در سطح و تولید پیاز کشت نشایی دارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: اصفهان رتبه نخست در تولید ریز غده سیب زمینی (مینی تیوبر و رتبه اول در سطح و تولید محصول پیاز، جایگاه نخست در سطح و تولید پیاز کشت نشایی را دارد.

- اصفهان- رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: اصفهان رتبه نخست در تولید ریز غده سیب زمینی (مینی تیوبر و رتبه اول در سطح و تولید محصول پیاز، جایگاه نخست در سطح و تولید پیاز کشت نشایی را دارد.

مهرداد مرادمند در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: در سال زراعی گذشته، از 564 هزار هکتار اراضی با قابلیت کشاورزی، حدود 290 هزار هکتار و معادل 51.

5 درصد به کشت محصولات زراعی تخصیص یافت که در این میان 254 هزار هکتار به زراعت کشت های آبی و 36 هزار هکتار هم مربوط به کشت های دیم و مابقی اراضی زراعی آبی و دیم آیش و باغات را شامل شد.

وی افزود: میزان تولید انواع محصولات زراعی از این سطوح در سال زراعی 97-98 با توجه به بارندگی های مناسب و تأمین آب از محل شبکه آبرسانی زاینده رود و افزایش سطوح زیرکشت حدود 4 هزار و 497 هزار تن بوده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اعلام کرد: رتبه نخست در تولید ریز غده سیب زمینی (مینی تیوبر)، رتبه اول در سطح و تولید محصول پیاز، جایگاه نخست در سطح و تولید پیاز کشت نشایی، رتبه دوم در سطح و تولید گلرنگ، رتبه دوم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان جایگاه نخست کشور را در سطح و تولید پیاز کشت نشایی دارد

اصفهان جایگاه نخست کشور را در سطح و تولید پیاز کشت نشایی دارد