مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 10:452020-06-15سياسي

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت معرفی شد


با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، آیین تودیع و معارفه رییس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، آیین تودیع و معارفه رییس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد.

دکتر محمدطاهر طیب زادگان رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در این آیین، در ابتدا چالش ها و تهدیدهای حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را یادآور شد و اظهار کرد: با توجه به اینکه انتظار مردم از خدمات درمانی بالاست و کمبود نیروی انسانی در برخی مراکز یک چالش بود، در همین راستا از سال گذشته تاکنون سعی کردیم مشکلات کمبود نیروهای درمانی را کمتر کنیم.

وی کمبود و فرسوده بودن ناوگان آمبولانس را از دیگر چالش ها عنوان و تصریح کرد: با همکاری بنیاد برکت به زودی یک دستگاه امبولانس برای دیشموک و یک دستگاه آمبولانس دیگر در آینده نزدیک به مرکز قلعه ریسی واگذار خواهند شد.

طیب زادگان از کمبود پرسنل خدماتی، مطالبات پرسنل و بدهی انباشته بیمارستان به عنوان دیگر معضلات نام برد و افزود: علیرغم همه محدودیت ها، تمام سعی خود را کردیم که جایی به مشکل برنخوریم.

وی در ادامه صحبت های خود، ویروس کرونا را فرصتی برای محک زدن حوزه درمان عنوان و بیان کرد: عملکرد حوزه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با توجه به توان خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت معرفی شد

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت معرفی شد