مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 11:002020-06-15اقتصادي

دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی در خوزستان


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: قیمت کالاهای خانگی در خوزستان همچون سایر نقاط کشور به دلیل افزایش نرخ ارز روند صعودی دارد.

- معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان افزایش نرخ ارز را دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی در این استان دانست و گفت: البته افزایش قیمت مواد اولیه ساخت این کالاها نیز در این موضوع بی تاثیر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، بهرام جباری در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای سازمان صمت در اهواز گفت: دلایل زیادی در افزایش قیمت کالای خانگی تاثیر داشته که مهم ترین آن افزایش نرخ ارز است؛ البته افزایش قیمت مواد اولیه ساخت این کالاها نیز در این موضوع بی تاثیر نیست.

وی گفت: کولر از جمله کالاهای ضروری مورد نیاز مردم خوزستان است که متاسفانه این کالا نیز با افزایش قیمت زیادی همراه بوده است.

جباری با بیان اینکه در خوزستان برای تامین بازار به 200 هزار دستگاه کولر نیاز است، افزود: از 2 سال پیش تاکنون واردات کولر در خوزستان انجام نگرفته است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان ادامه داد: به دلیل تحریم، شرکت هایی همچون سامسونگ و ال جی دیگر در ایران فعالیت نمی کنند و این موضوع نیز باعث افزایش قیمت کالاهای خانگی در خوزستان و کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی در خوزستان

دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی در خوزستان