مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 11:002020-06-15اجتماعي

چگونگی نظارت آموزش و پرورش بر اجرای شاخص های آموزشی و پرورشی در مهدکودک ها


در حالیکه طبق مصوبه جدید هیات وزیران نظارت بر اجرای شاخص های آموزشی و پرورشی در مهدکودک ها بر عهده وزارت آموزش و پرورش گذاشته شده است، کارگروه مشترک آموزش و پرورش و بهزیستی تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با بازگشایی مهدهای کودک، یکی از سوالاتی که این روزها از جانب خانواده ها مطرح است این است که نظارت ها بر موارد آموزشی، پرداخت شهریه ها و رعایت پروتکل های بهداشتی چگونه صورت می گیرد.

سعید بابایی مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: پروتکل بازرسی این است که اولاً سالانه حداقل 4 بار بازرسی جامع از سوی سازمان بهزیستی از مهدهای کودک صورت می گرفت.

این غیر از بازرسی هایی بود که نهادهای دیگر مثل خود وزارت بهداشت انجام می دهند.

وی ادامه داد: البته در مصوبه جدید هیئت وزیران نظارت بر اجرای شاخص های آموزشی و پرورشی بر عهده وزارت آموزش و پرورش گذاشته شده است.

بابایی بیان کرد: در صورت هر گونه شکایتی نیز در درجه نخست به بهزیستی شهر مربوطه و در صورت عدم رفع به شماره پیامکی 3000012333 انتقال می دهند.

این شماره در تمام مهدهای کودک باید نصب باشد.

مجتبی زینی وند مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی نیز درباره مصوبه مورد اشاره که نظارت بر اجرای شاخص های آموزشی و پرورشی در مهدکودک ها بر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی نظارت آموزش و پرورش بر اجرای شاخص های آموزشی و پرورشی در مهدکودک ها

چگونگی نظارت آموزش و پرورش بر اجرای شاخص های آموزشی و پرورشی در مهدکودک ها