مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 11:052020-06-15سياسي

انتقاد فرماندار از تعلل پیمانکار در چهاربانده کردن محور دهلران –مهران


نیاز است با جدیت و سرعت پیمانکاران بومی که در مناقصه 200میلیارد ریال قرارداد روکش آسفالت راه های شهرستان مشارکت دارند پای کار امده و کار را به سرانجام برسانند.

- ایسنا/ایلام فرماندار دهلران گفت: نیاز است با جدیت و سرعت پیمانکاران بومی که در مناقصه 200میلیارد ریال قرارداد روکش آسفالت راه های شهرستان مشارکت دارند پای کار امده و کار را به سرانجام برسانند.

مجید عسگری در نشست شورای ترافیک دهلران، با گلایه از اداره کل راه و شهرسازی استان ، اظهار کرد: دهلران یکی از پرترددترین مسیرها در اربعین است، بنابراین توجه به راه های آن یک ضرورت است و آمار تصادفات در ایام اربعین نیز ضرورت موضوع را دوچندان می کند.

وی بر ضرورت توجه این اداره کل به جاده چمسرخ،مسکن مهر،پروژه مصلی و زندان و بازآفرینی بافت های شهری تاکید کرد و افزود: لازم است پیمانکاران بومی در انجام تعهدات خود در حوزه راه شهرسازی عمل کنند و متولیان در اسرع وقت این پیمانکاران را تعیین تکلیف کند در غیر اینصورت از طریق قضایی موضوعات پیگیری خواهند شد.

فرماندار دهلران بر ضرورت پای کار آمدن پیمانکار در پروژه حذف پیچ های نصریان و نقاط حادثه خیز در این مسیر تاکید کرد و گفت: کارفرما در بحث چهاربانده کردن مسیر دهلران، پیمانکار را تعیین تکلیف کند ضمن اینکه محور دهلران به مهران با توجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار از تعلل پیمانکار در چهاربانده کردن محور دهلران –مهران

انتقاد فرماندار از تعلل پیمانکار در چهاربانده کردن محور دهلران –مهران