مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 11:102020-06-15سياسي

یگان حفاظت از شخصیت ها در مسیر پیشرفت است


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: یگان حفاظت از شخصیت ها و دژبان ناجا مجموعه ای بسیار مهم و تأثیرگذار است و این یگان در مسیر رشد و پویایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد شرفی، در نشست با فرمانده و مدیران یگان حفاظت از شخصیت ها و دژبان ناجا با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حریم امنیت جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای ناجا اظهار داشت: بر روح و بلند و ملکوتی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت می فرستیم و برای فرماندهی معزز کل قوا مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آرزوی طول عمر توأم با سلامتی داریم.

وی افزود: از همکاران و همسنگران گرامی ام در یگان حفاظت از شخصیت ها و دژبان ناجا به ویژه سردار ایرج کاکاوند و مدیرانشان قدردانی می کنم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ادامه داد: یگان حفاظت از شخصیت ها و دژبان ناجا مجموعه ای بسیار مهم و تأثیرگذار است و این یگان در مسیر رشد و پویایی می باشد که این تحولات و تغییرات مطلوب و مثبت بیانگر اقدامات جهادی و با برنامه سردار کاکاوند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یگان حفاظت از شخصیت ها در مسیر پیشرفت است

یگان حفاظت از شخصیت ها در مسیر پیشرفت است