مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 11:102020-06-15دانش

امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی زنجان بصورت غیرحضوری برگزار می شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان بصورت غیرحضوری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، علیرضا فیروزفر گفت: با توجه به مصوبه ستاد استانی پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و موافقت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همه امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در همه واحدها و مراکز و آموزشکده های سما بصورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: امتحانات پایان ترم نیمسال دوم 99- 1398 دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان (همه واحدها و مراکز و آموزشکده های فنی و حرفه ای سما) که بنابود از تاریخ 24 خرداد 1399 بصورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود تا 31 خرداد به تعویق افتاد.

فیرروزفر ادامه داد: با توجه به تقاضای مکرر دانشجویان و دغدغه والدین و همچنین با عنایت به وضعیت شیوع بیماری در استان و تصمیم ستاد استانی پیشگیری از شیوع کرونا، امتحانات واحدها و مراکز و آموزشکده های سما در استان زنجان بصورت غیرحضوری برگزار خواهد گردید.

وی تصریح کرد: امتحانات غیرحضوری دوره های کاردانی تا کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان از تاریخ دوم تیرماه 1399 لغایت 26 تیرماه و مطابق برنامه اعلام شده توسط واحدها و مراکز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی زنجان بصورت غیرحضوری برگزار می شود

امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی زنجان بصورت غیرحضوری برگزار می شود