مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 11:162020-06-15سياسي

رسانه ها به کارگیری غیرقانونی کودکان کار در حوزه زباله گردی را اطلاع دهند


رییس شورای اسلامی استان تهران گفت: حالا که به کارگیری کودکان در حوزه زباله گردی ممنوع اعلام شده است از رسانه ها می خواهیم هرکجا نقض این موضوع را دیدند به مسؤولان شهری اطلاع بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، الهام فخاری رییس شورای اسلامی استان تهران در جلسه امروز شورای اسلامی استان تهران گفت: این روزها خبر درگذشت هنرمند عزیزمان آقای کشاورز را شاهد بودیم که دل همه هموطنان را به درد آورد.

وی ادامه داد: این هنرمند در خاطر همه مردم ایران ماندگار شده است و این به واسطه همه بازی های درخشانی بود که ایشان اجرا کردند.

فخاری افزود: در هفته گذشته روز محیط زیست و روز صنایع دستی را پشت سر گذاشتیم که هر دوی این مناسبت ها برای کشور ما دارای اهمیت هستند.

رییس شورای اسلامی استان تهران تصریح کرد: هر کجای کشورمان را که نگاه کنیم یک گونه از صنایع دستی را مشاهده خواهیم کرد و این موضوع می تواند باعث گردش موتور اقتصادی شهرهای مختلف باشد.

وی گفت: روز جهانی کار کودک را نیز پشت سر گذاشتیم هر چند که مهمترین نهاد دست اندرکار این حوزه شهرداری ها نیستند اما این حوزه نیاز به مشارکت همگانی برای سامان دادن وضعیت کار کودکان دارد.

فخاری ادامه داد: رسانه ها می توانند با نظارت بر مسایل مدیریت شهری و انتقال آن به مسؤولان به رفع مشکلات و معضلات کمک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها به کارگیری غیرقانونی کودکان کار در حوزه زباله گردی را اطلاع دهند

رسانه ها به کارگیری غیرقانونی کودکان کار در حوزه زباله گردی را اطلاع دهند