مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 11:552020-06-15ورزشي

مشکلات کشور با مدیریت انقلابی و روحیه جهادی حل خواهد شد


نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات کشور با مدیریت انقلابی و روحیه جهادی حل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح دفتر نماینده مردم پاکدشت و افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره روستایی روستای محمودآباد اظهار داشت: انقلاب امام راحل راهی برای خروج کشور از دست ژن های خوب و از ما بهتران بود و هم اکنون با مدیریت انقلابی و روحیه جهادی باید مشکلات کشور بر طرف شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کار کردن برای مردم با وجود سختی نیاز به روحیه خدمت دارد گفت: مردم در انتخابات مجلس یازدهم به مجلس نمره قبولی ندادند و باید سعی کنیم که مجلس دوباره به رأس امور برگردد.

نیکزاد عنوان داشت: بانک ها باید برای رفع مشکلات اقتصادی کشور همراه باشند و سرمایه های مردم را به چرخه اقتصاد و تولید تزریق کنند و در خصوص ارائه تسهیلات سخت گیری های بی مورد را کنار گذاشته و مشکلات جامعه را کاهش دهند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز قیمت زمین در پایتخت برابر حقوق یکسال کارگران شده است و نمایندگان باید بکوشند این معضل را رفع کنند.

وی در خصوص رویه مثبت و امید بخش قوه قضاییه نیز بیان داشت: مردم در این زمینه بسیار امیدوار شده اند و برخورد با دانه درشت ها را مثبت می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کشور با مدیریت انقلابی و روحیه جهادی حل خواهد شد

مشکلات کشور با مدیریت انقلابی و روحیه جهادی حل خواهد شد