مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 12:252020-06-15سياسي

ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری در آخرین سال شوراها


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به زمان کم باقیمانده تا پایان شورای پنجم بر ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به زمان کم باقیمانده تا پایان شورای پنجم بر ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید کرد.

راضیه شهاب در دیدار با برخی از اعضای شورای شهر اظهار کرد: انتظار می رود با توجه به این که امسال آخرین سال کاری این دوره شوراست حتی الامکان از اجرا و کلنگ زنی پروژه های جدید خودداری و به تکمیل پروژه های نیمه تمام بپردازند.

وی با اشاره به بودجه شهرداری ها در این استان گفت: سرانه و سهم هر شهروند استان از بودجه شهرداری های این استان به طور میانگین یک میلیون و 500 هزار تومان است.

راضیه شهاب ، جمعیت شهری در این استان را560 هزار نفر اعلام و اظهار کرد: جمعیت شهرداری ها در استان870 میلیارد تومان بودجه شهرداری است.

وی بر ضرورت توجه بیشتر به پروژه های عمرانی تاکید و خاطرنشان کرد: 27 درصد بودجه شهرداری های این استان در سال گذشته جاری و 73 درصد اموراتی بوده است.

وی از تلاش برای راه اندازی سامانه پایش الکترونیکی مصوبات شورای اسلامی شهرها خبر داد و گفت: قرار است که استان سمنان به عنوان استان پایلوت برای اجرایی شدن این طرح در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری در آخرین سال شوراها

ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری در آخرین سال شوراها