مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 13:052020-06-15بين الملل

تشدید تحرکات داعشی ها در شرق سوریه


منابع سوری از تحرکات جدید داعشی ها در حومه دیرالزور در شرق سوریه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، منابع سوری از تحرکات جدید داعشی ها در حومه دیرالزور در شرق سوریه خبر دادند.

این منابع اعلام کردند: داعشی ها شامگاه یکشنبه شب، ساختمان امور دینی نیروهای سوریه دموکراتیک در منطقه ای در حومه غربی دیرالزور را به آتش کشیدند و بر روی دیوار آن شعارهای تهدید آمیز نوشتند.

از سوی دیگر منابع سوری از اقدام تکفیری ها در یورش به شهرداری شهر الطیانه در حومه شرقی دیرالزور خبر دادند و اعلام کردند: داعشی ها با یورش به ساختمان شهرداری الطیانه در حومه شرقی دیرالزور، همه کارکنان آن را در یکجا جمع کردند و سپس شهردار را مقابل دیدگان کارکنان اعدام کردند.

گفتنی است که روز گذشته، گروه دیده بان حقوق بشر سوری وابسته به مخالفان سوری که مقر آن در لندن قرار دارد از نبرد سنگینی که میان ارتش سوریه با داعش در مثلث حماه-حلب- رقه جریان دارد، خبر داده بود.

این در حالی است که قبلا منابع سوری از افزایش تحرکات داعشی ها علیه ارتش سوریه در برخی مناطق این کشور خبر داده و اعلام کرده بودند که داعشی ها به مواضع ارتش سوریه در منطقه الروضه در شرق عقیربات در حومه شرقی حماه یورش بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید تحرکات داعشی ها در شرق سوریه

تشدید تحرکات داعشی ها در شرق سوریه