فسخ قرارداد و خلع ید پیمانکار؛ تنها راه نجات متروی اهوازبه نظر می رسد ورود دادستانی به پرونده متروی اهواز و خلع ید پیمانکار از پروژه ای که سه سال است، متوقف شده خواست عمومی و مردمی باشد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پروژه قطار شهری اهواز را از آن دسته پروژه های کم نظیری می توان برشمرد که رکورد وعده های بی سرانجام مسئولان را زده است. بهمن ماه سال 85 عملیات اجرایی پروژه متروی اهواز آغاز می شود اکنون این پروژه فقط با 25 درصد پیشرفت فیزیکی ماه های پایانی چهاردهمین سال عمرش را سپری می کند. بعد از روی کار آمدن غلامرضا شریعتی در استانداری خوزستان و پیگیری های وی قرار بود فاز نخست پروژه متروی اهواز تا اواخر سال 96 یا نهایتاً نیمه اول سال 97 به بهره برداری برسد اما با گذشت دو سال از این وعده، هنوز هم صدای قطار در تونل های متروی اهواز شنیده نشده است. غلامرضا شریعتی در آن دوره درباره شرایط متروی اهواز گفته بود: علی رغم اعتباراتی که برای متروی شهری اهواز تامین شد، متاسفانه پیمانکار به علت مشکلات قبلی آنگونه که باید، عمل نکرد. استاندار خوزستان با اشاره به مذاکرات انجام شده بین سازمان قطار شهری اهواز و پیمانکار پروژه گفت: قرار بر این شد که تا تعیین تکلیف نهایی شورای فنی، برنامه ریزی کار پیش برود و خط اول فاز نخست را تا نظر نهایی شورای فنی فعال کنیم. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |