مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 14:152020-06-15فرهنگي

حسام منظور مقابل دوربین سریال اربعین


مجموعه تلویزیونی «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور، تهیه کنندگی سعید سعدی و با بازی حسام منظور پنج شنبه در بوستان ولایت جلوی دوربین می رود.

- مجموعه تلویزیونی نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی پور، تهیه کنندگی سعید سعدی و با بازی حسام منظور پنج شنبه در بوستان ولایت جلوی دوربین می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سیما فیلم، خیرالله تقیانی پور که سابقه کارگردانی تئاتر را در کارنامه خود دارد، اولین سریال تلویزیونی خود را با محوریت جوانان و خانواده روز پنج شنبه ( 29خرداد) جلوی دوربین می برد.

تقیانی پور با اعلام خبر تصویربرداری درباره داستان سریال گفت: قصه عاشقانه در بستر درام و حول محوریت امام حسین (ع) و عاشورا روایت می شود.

قصه طراحی شده پرتعلیق و پر کشمکش است که در سال 58 می گذرد و تحولات جامعه، یک سال بعد از انقلاب و یک سال قبل از جنگ تحمیلی در کار دیده می شود.

او درباره فیلمنامه و ارتباط با نویسندگان توضیح داد: جلسات متعددی با آقایان سید حسین امیرجهانی و مهدی حمزه داشتم و به اشتراکات خوبی رسیدیم و منجر به نگارش سریال توسط عزیزان شد.

این تهیه کننده در پاسخ به این سوال که برای اولین تجربه ساخت سریال چه تمهیداتی برای اقبال مخاطب اندیشیدید گفت: تجربه سریال سازی در رسانه ملی نشان داده هرگاه مجموعه با مضمون خانواده و جوان آماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسام منظور مقابل دوربین سریال اربعین

حسام منظور مقابل دوربین سریال اربعین