مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 15:002020-06-15اقتصادي

ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری در آخرین سال شوراها


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به زمان کم باقیمانده تا پایان شورای پنجم، بر ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، راضیه شهاب عصر امروز در نشستی با جمعی از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان سمنان اظهار کرد: انتظار می رود با توجه به اینکه امسال آخرین سال کاری این دوره شوراست، حتی الامکان از اجرا و کلنگ زنی پروژه های جدید خودداری و به تکمیل پروژه های نیمه تمام بپردازند.

وی با اشاره به بودجه شهرداری ها در این استان گفت: سرانه و سهم هر شهروند استان از بودجه شهرداری های این استان به طور میانگین یک میلیون و 500 هزار تومان است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان، جمعیت شهری در این استان را 560 هزار نفر اعلام و اظهار کرد: بودجه شهرداری ها در استان سمنان به میزان 870 میلیارد تومان است.

شهاب بر ضرورت توجه بیشتر به پروژه های عمرانی تأکید و خاطرنشان کرد: 27 درصد بودجه شهرداری های این استان در سال گذشته جاری و 73 درصد نیز اموراتی بوده است.

وی از تلاش برای راه اندازی سامانه پایش الکترونیکی مصوبات شورای اسلامی شهرها خبر داد و گفت: قرار است که استان سمنان به عنوان استان پایلوت برای اجرایی شدن این طرح در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری در آخرین سال شوراها

ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری در آخرین سال شوراها