مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 15:252020-06-15اقتصادي

تزریق اعتبار 82 میلیارد تومانی برای بیابانزدایی در خراسان جنوبی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با بیان اینکه عملیات بیابان زدایی در سطح یک میلیون و 100 هزار هکتار از مراتع استان انجام گرفته است، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با بیان اینکه عملیات بیابان زدایی در سطح یک میلیون و 100 هزار هکتار از مراتع استان انجام گرفته است، گفت: تاکنون82 میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با بیابانزایی به خراسان جنوبی تزریق شده است.

علیرضا نصرآبادی، امروز دوشنبه 26 خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی مقابله با بیابان زدایی اظهار کرد: خراسان جنوبی دومین استان بیابانی کشور است که در حال حاضر سه میلیون و 200 هزار هکتار از مراتع استان در قالب 28 کانون فرسایش بادی در وضعیت بحرانی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در خراسان جنوبی از 15 میلیون و 200 هزار هکتارعرصه منابع طبیعی، پنج میلیون و 400 هزار هکتار را بیابان تشکیل داده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی اظهار کرد: اولویت اجرای پروژه های بیابان زایی با مناطق حساس و بحرانی شاسایی شده است، لذا سال گذشته با وجود محدودیت های اعتباری، عملیات بیابان زدایی در سطح یک میلیون و 100 هزار هکتار مراتع استان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق اعتبار 82 میلیارد تومانی برای بیابانزدایی در خراسان جنوبی

تزریق اعتبار 82 میلیارد تومانی برای بیابانزدایی در خراسان جنوبی