مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 15:452020-06-15سياسي

احداث مدارس جدید و جذب طلاب جوان در حوزه در اولویت است


مدیر حوزه های علمیه استان قزوین گفت: احداث مدارس جدید، توسعه فعالیتها وجذب طلاب جوان در برنامه های جدید حوزه علمیه قزوین در اولویت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از اساتید مدارس حوزه علمیه سبحانی نیا در آیین بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از اساتید مدارس حوزه علمیه استان قزوین دوشنبه شب با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، آیت الله اسلامی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله تاکندی از اساتید حوزه، حجت الاسلام سبحانی نیا مدیر حوزه علمیه استان و جمعی از روحانیون در تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام سبحانی نیا در این مراسم اظهار داشت: مبلغان دینی رسالت سنگینی در روشنگری و آگاهی بخشی جامعه دارند و این رسالت باید جدی گرفته شود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: علم و دانش روشنی بخش مسیر انسان ها است و افراد را در مسیر روشنگری قرار می دهد و از جهالت خارج می کند.

وی بیان کرد: استادان حوزه به عنوان معلمان دینی از جایگاه رفیعی برخوردارند و می توانند در بصیرت افزایی هم نقش آفرین باشند.

سبحانی نیا افزود: در کنار برنامه های متعددی که در بخش های دینی، فرهنگی پیش بینی شده نشست های بصیرت افزایی نیز در حوزه مورد توجه جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مدارس جدید و جذب طلاب جوان در حوزه در اولویت است

احداث مدارس جدید و جذب طلاب جوان در حوزه در اولویت است