مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 16:052020-06-15بين الملل

عضو پارلمان اردن: اشغال کرانه باختری منطقه را به جنگ و خشونت سوق می دهد


عضو پارلمان اردن با تاکید بر اینکه شاه اردن هرگز اعمال سلطه رژیم صهیونیستی بر بخش های اشغالی کرانه باختری را نمی پذیرد، تاکید کرد که امان گزینه های متعددی را برای مقابله با اجرای تصمیم اسراییل روی میز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود خرابشه عضو پارلمان اردن گفت که در صورتی که رژیم صهیونیستی نقشه الحاق بخش هایی از کرانه باختری اشغالی را عملی کند اردن پاسخ های متعددی را آماده کرده که یکی از آنها احتمالا تجدید نظر در توافق صلح وادی عربه است.

خرابشه، تصمیم های یکجانبه رژیم صهیونیستی درباره کرانه باختری را مغایر با قطعنامه ها و قوانین بین المللی و حقوق فلسطینی ها در ایجاد کشورشان خواند و گفت که این کار به راه حل تشکیل دو دولت و همه گرایش های صلح پایان می دهد.

این عضو پارلمان اردن در گفت وگو با رادیو اسپوتنیک گفت: عبدالله دوم شاه اردن تاکید کرد که هرگز تصمیم های الحاق کرانه باختری را نخواهد پذیرفت و همه گزینه ها برای پاسخ به آن روی میز است .

خرابشه ادامه داد: خالی کردن کرانه باختری از ساکنان فلسطینی آن و به خصوص منطقه الاغوار و دیگر شهرک های (صهیونیست نشین) مغایر با تصمیم های دیوان عدالت بین المللی است که تاکید می کند حضور اسراییل در این اراضی اشغالگری است، بنابراین به موجب قوانین بین المللی تغییر جغرافیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو پارلمان اردن: اشغال کرانه باختری منطقه را به جنگ و خشونت سوق می دهد

عضو پارلمان اردن: اشغال کرانه باختری منطقه را به جنگ و خشونت سوق می دهد