مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 16:252020-06-15اقتصادي

متقاضیان مسکن مهر خرمشهری خواهان تحویل مسکن خود شدند


مدیر اداره راه و شهرسازی خرمشهر گفت: متقاضیان مسکن مهر خرمشهر برای تحویل گرفتن واحدهای مسکونی خود به صورت ناتمام درخواست کردند اما نظام مهندسی معتقد است امکان تحویل فراهم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، الهام قنبری عصر امروز در جلسه شورای مسکن خرمشهر، اظهار کرد: پی گیری خوبی در خصوص تحویل واحدهای مسکن انجام شده است و متقاضیان پروژه های مسکن مهر دارای متقاضی به شدت تمایل دارند که واحدهای خود را تحویل بگیرند و دسته ای از افراد نیز با همین شرایط فعلی قبول کرده اند که واحدهای خود را تحویل گرفته و تکمیل کنند.

الهام قنبری افزود: سیاست به این شکل است که این واحدها زمانی باید به مردم تحویل داشته شود که نباید نواقص منجر به خطرات جانی داشته باشد.

مدیر اداره راه و شهرسازی خرمشهر به وضعیت فعلی پروژه مسکن مهر ناتمام در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این واحدها سال هاست به همین شکل مانده است و پیمانکاران مجری طرح تمایلی به ادامه کار، رفع نواقص و یا تکمیل پروژه ها ندارند و حتی اگر تسهیلاتی برای این واحدها آزاد شود، پیمانکاران هیچ اقدامی نمی کنند.

وی افزود: تسهیلاتی که دولت برای احداث واحدهای مسکن مهر اختصاص داده است در اختیار اتحادیه تعاونی مسکن مهر و پیمانکار بوده است و طلبکار و یا بدهکار بودن اتحادیه و پیمانکاران در فاز داوری مشخص می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان مسکن مهر خرمشهری خواهان تحویل مسکن خود شدند

متقاضیان مسکن مهر خرمشهری خواهان تحویل مسکن خود شدند