مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 16:302020-06-15سياسي

واحدهای مسکن مهر خرمشهر به مردم واگذار شود


در شورای مسکن مهر استان مقرر شده است که موضوع «مسکن مهر خرمشهر» حل شود و در این خصوص هیچ توجیهی از هیچ نهادی پذیرفته نیست.

- خرمشهر- فرماندار ویژه خرمشهر گفت: در شورای مسکن مهر استان مقرر شده است که موضوع مسکن مهر خرمشهر حل شود و در این خصوص هیچ توجیهی از هیچ نهادی پذیرفته نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حیدری عصر امروز در جلسه شورای مسکن در فرمانداری خرمشهر، اظهار کرد: مطالبه و خواسته مردم واگذاری واحدهای مسکن مهر به صاحبانشان است و هر کسی که تاکنون در این راه قصور کرده است باید متناسب با قصور خود در مقابل قانون پاسخگو بوده و جریمه و محاکمه قضایی شود.

وی افزود: حل مسئله مسکن مهر خرمشهر دنبال می شود و اگر این مشکل در شورای مسکن استان حل نشد، در شورای تأمین برای آن مصوبه گذاشته است و این مسئله به صورت فوری اجرایی می شود.

فرماندار خرمشهر به مسائل مالی پروژه مسکن مهر و نارضایتی متقاضیان از هزینه نشدن مبالغ پرداختی در تکمیل واحدهای مسکونی اشاره کرد و گفت: نظام حاکمیتی مدافع حقوق مردم است و نباید مردم را بدهکار کرد.

بانک مسکن از امروز نباید بدون اطلاع فرمانداری یک ریال به پیمانکاران یا اتحادیه و تعاونی ها پرداخت کند و تا زمانی که این مسائل حل شود این اختیار از بانک سلب می شود و در حوزه تصمیم گیری مستقیم فرماندار قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای مسکن مهر خرمشهر به مردم واگذار شود

واحدهای مسکن مهر خرمشهر به مردم واگذار شود