مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 16:302020-06-15اقتصادي

184 واحد مسکن مهر در خرمشهر ظرف 2 ماه آینده تکمیل شود


184 واحد مسکن مهر در شهرستان خرمشهر، پیشرفت 80 درصدی دارند که باید ظرف دو ماه آینده تکمیل شوند.

- خرمشهر- فرماندار ویژه خرمشهر گفت: 184 واحد مسکن مهر در شهرستان خرمشهر، پیشرفت 80 درصدی دارند که باید ظرف دو ماه آینده تکمیل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حیدری عصر امروز در حاشیه نشست شورای مسکن مهر خرمشهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دو شرکت متولی ساخت وساز پروژه مسکن مهر شهرستان خرمشهر هستند که یکی از این شرکت ها 138 واحد و یکی دیگر 46 واحد مسکن مهر خرمشهر را بر عهده دارند، این پروژه ها که بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، باید ظرف دو ماه تکمیل و تحویل مردم شود.

وی افزود: در این جلسه تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر باقی مانده خرمشهر تصویب شد که بر این اساس اداره کل راه و شهرسازی این شهرستان مکلف شد طی دو ماه آینده این واحدها را تعیین تکلیف کند و پیشنهادها را به فرمانداری اعلام کند تا در این رابطه تصمیم های لازم گرفته شود.

فرماندار خرمشهر همچنین از پرداخت مابه تفاوت مبالغ پرداختی به متقاضیان به عنوان دیگر مصوبات این جلسه اشاره کرد و گفت: اعضای تعاونی ها در طول این سالیان حق عضویت خود را پرداخت کردند اما متناسب با پرداختی های مردم واحدهای مسکن مهر تکمیل نشده است و یک مابه تفاوتی مردم طلب دارند که در جلسه امروز مقرر شد اداره کل راه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

184 واحد مسکن مهر در خرمشهر ظرف 2 ماه آینده تکمیل شود

184 واحد مسکن مهر در خرمشهر ظرف 2 ماه آینده تکمیل شود