مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 16:452020-06-15سياسي

روایت همدلانه های کرونایی از زبان فعالان مردمی/ فعالان رزمایش همدلی تقدیر شدند


فعالان رزمایش همدلی و مواسات از تجربه و فعالیت های خود در ایام کرونایی سخن گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، همایش تقدیر از فعالان رزمایش همدلی و مواسات در دبیرستان علوم و معارف اسلامی آستان قدس عصر امروز برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از فعالان حوزه فرهنگی، مذهبی و اجتماعی از اصناف مختلف حضور داشتند، گزارش هایی از رزمایش همدلی و مواسات در مشهد ارائه شد.

تولید یک هزار ماسک در یک روز مدیر کانون خواهران شهدا در این مراسم گفت: خواهران شهدا همیشه سعی در برپا نگه داشتن عَلَم برادرانشان را دارند.

آرام محرابی ادامه داد: کانون خواهران شهدا برای این منظور راه اندازی شد که فقط من برای روایتگری به مدارس نروم و جمعی از خواهران شهدا شیوه روایتگری برای دانش آموزان را بیاموزند.

وی افزود: در شرایط بحرانی کرونایی که با کمبود ماسک مواجه بودیم یک هزار ماسک را با همکاری 60 خانواده در یک روز درست کردیم.

خواهر شهید حسین محرابی بیان کرد: یک سرباز حوزه مقاومت بسیج پنج روز ایام مرخصی نوروزی خودش را وقف کمک برای توزیع ماسک ها در سطح شهر کرد.

محرابی با اشاره به دیگر اقدامات کانون خواهران شهدا در ایام کرونا اظهار کرد: به عنوان مثال اگر پارچه کم می آوردیم در شبکه های مجازی اطلاع رسانی می کردیم و گاها به خاطر دو متر پارچه تترون کیلومترها طی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت همدلانه های کرونایی از زبان فعالان مردمی/ فعالان رزمایش همدلی تقدیر شدند

روایت همدلانه های کرونایی از زبان فعالان مردمی/ فعالان رزمایش همدلی تقدیر شدند