مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 02:002020-06-15اقتصادي

یک اسکله در خرمشهر به صیادی اختصاص یابد


رییس اداره شیلات خرمشهر خواستار در نظر گرفتن یک اسکله شهری برای پهلوگیری شناورهای صیادی در این شهرستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدعلی پناه شامگاه دوشنبه در جلسه ساماندهی امور سواحل و تفرجگاه ها، اظهار کرد: در بحث اسکله ها باید طوری مدیریت شود که سواحل تلفیقی از بحث شیلاتی و ماهی و قایق رانی باشد.

وی افزود: اسکله ها می توانند طوری طراحی شوند که در یکی از اسکله ها بحث عرضه ماهی و تفریحی هم زمان ایجاد شود چرا که برخی از گردشگران به دنبال خرید ماهی هم هستند.

رییس اداره شیلات خرمشهر در ادامه به برشماری مشکلات صید و صیادان در خرمشهر پرداخت و گفت: بعد از پایان جنگ، صیادان یک اسکله ای ساختند که در آن موقع بیش از 150 شناور صیادی به خرمشهر برگشتند اما اکنون تنها حدود 30 شناور باقی مانده است.

علی پناه توضیح داد: از اسفندماه سال گذشته تا 6 ماه بعد از آن فصل صید و صیادی و بحث گردشگری در خرمشهر است که شناورها امنیت تردد ندارند و هر کسی در رودخانه کارون تور می اندازد و این مشکل از پل قدیم تا آن دست ساحل وجود دارد.

وی افزود: خرمشهر از لحاظ پهلوگیری و امنیت شناورها بهترین نقطه در استان خوزستان است و هر شناور در هر نقطه ای می تواند پهلو بگیرد اما مشکل اصلی در رودخانه کارون نبود یک متولی و مدیریت واحد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اسکله در خرمشهر به صیادی اختصاص یابد

یک اسکله در خرمشهر به صیادی اختصاص یابد