مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 03:152020-06-15اقتصادي

تشدید بازرسی از معادن و کارگاه های پرخطر مازندران


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از تشدید بازرسی ها از معادن و کارگاه های پرخطر با هدف کاهش حوادث ناشی از کار و در راستای برنامه راهبردی سال جاری اداره کل بازرسی کار با عنوان کاهش حوادث در معادن پر خطر در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کامران اصغری صبح امروز به همراه بازرسان کار اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی با حضور در معدن زغال سنگ نگین لاویج اسپادانا در منطقه لاویج شهرستان نور، از تونل اصلی و راسته لایه یک و دو و اکلون های آن، وضعیت گاز سنجی و هواسازی و سایر نکات ایمنی به طول حدود یک کیلومتر بازدید کرد.

وی اظهار کرد: سال گذشته عملکرد بسیار خوبی توسط بازرسان کار در بازدید از کارگاه های پر خطر ثبت شده است و این مهم در سال 99 قطعا تشدید می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: هدف ما از این بازدیدها ارائه آموزش ها، مشاوره ها و نکات لازم جهت انجام اقدامات پیشگیرانه در کارگاه ها است تا شاهد کاهش حوادث ناشی از کار در استان باشیم.

اصغری با تأکید بر اینکه نرخ حوادث ناشی از کار در مازندران از متوسط کشوری پایین تر است خاطرنشان کرد: از این مهم بسیار خوشحالیم اما قطعا آن را کافی نمی دانیم و انرژی بسیاری در این زمینه خواهیم گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بازرسی از معادن و کارگاه های پرخطر مازندران

تشدید بازرسی از معادن و کارگاه های پرخطر مازندران