مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 03:452020-06-16حوادث

دستگیری کلاهبردار پیامکی در بندر انزلی/15 فقره کلاهبرداری کشف شد


فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری کلاهبرداری پیامکی از سوی پلیس فتای انزلی، گفت: متهم 15 فقره کلاهبرداری دیگر استان های کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار عزیز الله ملکی در این باراه اظهار کرد: پلیس فتا بندر انزلی مردی 53 ساله را که با ارسال پیامک انبوه مبنی بر ارائه تسهیلات بانکی کم بهره تا سقف 2 میلیارد ریال، اعتماد افراد را جلب و مبالغی را با چرب زبانی از متقاضیان دریافت می کرد در این شهر شناسایی و دستگیر کرد.

سردار ملکی با بیان اینکه با بررسی حساب بانکی متهم، گردش حساب میلیاردی و واریز پول به حساب های متعدد و سپس برداشت محرز شد، افزود: متهم 15 فقره پرونده کلاهبرداری در دیگر استان های کشور دارد.

وی ادامه داد: در بازرسی از خانه متهم، 186 میلیون ریال وجه نقد، دو عدد سکه تمام بهار آزادی، دو دستگاه تلفن همراه، سند دو قطعه زمین، اوراق مربوط به پولشویی، چهار کارت بانکی به هویت های مختلف و 72 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی گیلان همچنین تصریح کرد: متهم در بازجویی اعتراف کرد که با اجاره مسافر کاشانه و جلب اعتماد صاحبان ویلا و امانت گرفتن کارت بانکی، از حساب آنها برای جمع آوری و انتقال مبالغ کلاهبرداری شده استفاده کرده و با خرید برنج با کارت های امانتی و فروش آن به قیمت پایین تر مبالغ را به حساب خود منتقل می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار پیامکی در بندر انزلی/15 فقره کلاهبرداری کشف شد

دستگیری کلاهبردار پیامکی در بندر انزلی/15 فقره کلاهبرداری کشف شد