سرگردانی هزینه های کلاهبرداری شده خدمات ارزش افزودهرییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره زمان بازگشت هزینه کلاهبرداری های صورت گرفته در حوزه خدمات ارزش افزوده گفت: ما شکایتی را تنظیم کرده و به قوه قضاییه فرستادیم و آن ها هم در دستور بررسی های خود قرار دادند. - رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره زمان بازگشت هزینه کلاهبرداری های صورت گرفته در حوزه خدمات ارزش افزوده گفت: ما شکایتی را تنظیم کرده و به قوه قضاییه فرستادیم و آن ها هم در دستور بررسی های خود قرار دادند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خدمات ارزش افزوده (Value Added Services) که به اختصار VAS نامیده می شوند، شامل مواردی غیر از خدمات استاندارد اپراتورها همچون تماس صوتی و پیامک معمول است، از جمله شامل مسابقات و رای گیری، تبلیغات موبایلی، تلویزیون آنلاین، پخش یا دانلود موسیقی و اطلاع رسانی. اگرچه استفاده از این خدمات ارزش افزوده باید اختیاری و توسط کاربر انتخاب شود، اما ارائه این خدمات برای برخی از شرکت های ارزش افزوده، به روشی برای کلاهبرداری از کاربران تبدیل شد. پس از آن، محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- مهر ماه سال گذشته درباره . التزام اپراتورها به رعایت مصوبه پایان وس در این راستا حسین فلاح جوشقانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مصوبه موسوم به پایان وس اظهار کرد: پس از ابلاغ مصوبه 300 ک برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |