مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 04:002020-06-16سياسي

وظیفه آژانس انرژی اتمی بازرسی است یا جاسوسی؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست مجازی شورای حکام با تکرار اتهامات بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، - مدیرکل آژانس اتمی با تکرار ادعای اجازه ندادن ایران به بازرسان آژانس برای دسترسی به 2 مکان، مدعی شد تهران همچنین از گفت وگو در این باره امتناع می ورزد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست مجازی شورای حکام با تکرار اتهامات بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، مدعی شد تهران اجازه بازرسی از برخی مکان ها را نمی دهد.

وی گفت: ارزیابی ها در مورد فقدان مواد و فعالیت های هسته ای اعلام نشده ادامه دارد.

وی در این بیانیه به تصمیم ایران مبنی بر پایبند نبودن به هیچ محدودیتی در حوزه عملیاتی (اشاره به گام های کاهش تعهدات برجامی ایران) اشاره کرد و نوشت: تا این تاریخ آژانس هیچ گونه تغییری در اجرای تعهدات هسته ای ایران در ارتباط با این اعلام مشخص یا در سطح همکاری ایران در ارتباط با راستی آزمایی آژانس و نظارت بر فعالیت های ذیل برجام را مشاهده نکرده است.

وی با تکرار اتهامات بی اساس علیه جمهوری اسلامی، مدعی شد: ایران چهار ماه امکان دسترسی ما به 2 مکان را سلب کرده و تقریباً یک سال است که در مذاکرات جدی برای پاسخ به سؤال های ما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه آژانس انرژی اتمی بازرسی است یا جاسوسی؟

وظیفه آژانس انرژی اتمی بازرسی است یا جاسوسی؟