مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-16سياسي

تصفیه خانه فاضلاب شهر اردبیل پاسخگوی ورودی فاضلاب نیست


معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه تصفیه خانه فاضلاب شهر اردبیل پاسخگوی ورودی فاضلاب نیست، گفت: با توجه به تامین اعتبار لازم این تصفیه خانه بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

- ایسنا/اردبیل گفت:معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه تصفیه خانه فاضلاب شهر اردبیل پاسخگوی ورودی فاضلاب نیست، گفت: با توجه به تامین اعتبار لازم این تصفیه خانه بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

بهروز ندایی 27 خرداد در جلسه شورای سلامت استان اردبیل با اشاره به اینکه برخی از روستاهای استان دارای مشکل آب شرب هستند، خاطرنشان کرد: طبق بررسی های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی، محیط زیست و آب و فاضلاب استان، آب شرب اردبیل هیچ گونه مشکل بهداشتی نداشته و نحوه کلرزنی و بهداشت آب اردبیل جهت استفاده مشکلی ندارد.

به گفته معاون سیاسی استاندار اردبیل بطوریکه تصفیه خانه فاضلاب شهراردبیل پاسخگوی ورودی فاضلاب نیست و با توجه به تامین اعتبار لازم برای توسعه این تصفیه خانه بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی با بیان اینکه برای تامین آب مورد نیاز روستاها باید برنامه ریزی شود، خاطرنشان کرد: طبق آمار آب و فاصلاب استان 983 روستا تحت پوشش بوده و 713 روستای استان تحت پوشش آب و فاضلاب نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه فاضلاب شهر اردبیل پاسخگوی ورودی فاضلاب نیست

تصفیه خانه فاضلاب شهر اردبیل پاسخگوی ورودی فاضلاب نیست