مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 04:452020-06-16اقتصادي

پذیرش ضمانت نامه صندوق ضمانت صادرات توسط گمرک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرهاد دژپسند امروز در سیزدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: اگر ما امروز اهداف و برنامه هایی را اعلام می کنیم و می خواهیم آن اهداف و برنامه ها را محقق کنیم، - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در مورد پذیرش ضمانت نامه صندوق ضمانت صادرات در کمیسیون اقتصادی دولت بحث شده و قرار شد که گمرک آن را به عنوان ضمانت بانکی بپذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرهاد دژپسند امروز در سیزدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: اگر ما امروز اهداف و برنامه هایی را اعلام می کنیم و می خواهیم آن اهداف و برنامه ها را محقق کنیم، قطعا به تنهایی برای دولت امکان پذیر نیست و هر چه زمان بیشتر بگذرد ضرورت حضور بخش خصوصی در اقتصاد بیش از پیش اهمیت می یابد و اساس هر چه در مسائل توسعه یافتگی حرکت کنیم ضرورت حضور کمتر دولت بیشتر احساس می شود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی افزود: برای توسعه مستمر و پایدار در اقتصاد که رشد متداوم داشته باشد نمی توان حس کرد که این کار با حضور حداکثری دولت محقق می شود؛ بلکه حتما و یقینا باید میدان به بخش خصوصی سپرده شود.

* بخش خصوصی یار دوازدهم زمین نیست وی افزود: بخش خصوصی بازیگر اصلی است و در شرایط تحریم به عنوان فورارد زمین باید عمل کند و بخش خصوصی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش ضمانت نامه صندوق ضمانت صادرات توسط گمرک

پذیرش ضمانت نامه صندوق ضمانت صادرات توسط گمرک