مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 04:502020-06-16اجتماعي

شناسایی آسیب های نوپدید حوزه خانواده در خراسان شمالی


مدیرکل دفتر اموراجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: در سال جاری در کنار شناسایی آسیب های نوپدید حوزه زنان و خانواده، تمام توان خود را برای پیشگیری و مقابله با این آسیب ها به کار خواهیم گرفت.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل دفتر اموراجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: در سال جاری در کنار شناسایی آسیب های نوپدید حوزه زنان و خانواده، تمام توان خود را برای پیشگیری و مقابله با این آسیب ها به کار خواهیم گرفت.

محمدتقی آریان، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تشکل های مردم نهاد یکی از نهادهایی است که در شناسایی آسیب های اجتماعی بسیار کمک کننده است، اضافه کرد: تشکل های مردم نهاد یکی از نهادهایی است که از طریق آن مشارکت شهروندان به عنوان یکی از شاخص های مهم جامعه مدنی در زمینه های مختلف و متنوع از جمله حقوق خانواده، محیط زیست سالم، امور زنان و خانواده انجام می شود.

وی با بیان اینکه وجود تشکل های مردم نهاد در تصمیم گیری برای مشکلات و آسیب های اجتماعی بسیار موثر است، تاکید کرد: پیش از تصمیم گیری برای مشکلات وآسیب های اجتماعی باید شناخت دقیق و میدانی از مشکلات وجود داشته باشد که در تحقق این مسئله سازمان های مردم نهاد نقش مهمی را ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی آسیب های نوپدید حوزه خانواده در خراسان شمالی

شناسایی آسیب های نوپدید حوزه خانواده در خراسان شمالی