مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-16فرهنگي

اعلام برگزیدگان پنجمین جشنواره بچه های محراب


برگزیدگان کودک و نوجوان پنجمین جشنواره بچه های محراب در رشته های مکبری و موذنی که در طول ماه مبارک رمضان در فضای مجازی برگزار شده بود توسط فرهنگسرای اخلاق معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پس از انجام فراخوان پنجمین جشنواره بچه های محراب در فضای مجازی در رشته مکبری (رده سنی 8 تا 12 ساله) و رشته موذنی (رده سنی 12 تا 16 ساله) در طول ماه مبارک رمضان و برگزاری مرحله داوری زیر نظر هیات داوران به سرپرستی فرض ا.

محمد پور کنزق ، از 250 فیلم ارسالی کودکان و نوجوانان در رشته های مکبری و موذنی 14 نفر در رشته مکبری و 14 نفر در رشته موذنی برگزیده شدند.

این جشنواره که در راستای تکریم و اشاعه سنت حسنه مکبری و اذان گویی برگزار شد کودکان و نوجوانان در رده های سنی 8 تا 12 ساله و 12 تا 16 ساله ، فیلم یک دقیقه ای از مکبری و اذان گویی خود را از طریق فضای مجازی به دبیرخانه مسابقه ارسال می کردند و هیات داوران نیز برای شاخصه های رعایت ترتیب ، صوت و لحن ، صحت قرائت و فصاحت و آراستگی ظاهری ، آثار شرکت کنندگان را ارزیابی و 14 نفر در هر رشته مکبری و موذنی که امتیاز بالاتری کسب کردند را انتخاب کردند.

برگزیدگان این جشنواره عبارتند از:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برگزیدگان پنجمین جشنواره بچه های محراب

اعلام برگزیدگان پنجمین جشنواره بچه های محراب