مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 05:302020-06-16بين الملل

سرنگونی 45 پهپاد تروریست ها در سوریه توسط تور روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ژنرال الکساندر لئونوفدر مصاحبه با نشریه روسی دفاع ملی گفت: از آغاز استقرار مجموعه های هوایی تور روسیه در سوریه، - فرمانده نیروی پدافند هوایی روسیه اعلام کرد: مجموعه پدافند هوایی تور روسیه در سوریه بیش از 45 پهپاد تروریست ها را سرنگون کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ژنرال الکساندر لئونوفدر مصاحبه با نشریه روسی دفاع ملی گفت: از آغاز استقرار مجموعه های هوایی تور روسیه در سوریه، در این کشور بیش از 45 پهپاد تروریست ها که در شرایط کارگاه خانگی ساخته شده بودند، سرنگون شدند.

به گفته وی، انواع مجموعه های پدافند هوایی تور که دارای برد پرواز کوتاه هستند، بخش اصلی تسلیحات برای مقابله با سلاح های تهاجمی دقیق و هواپیما ها محسوب می شوند.

مقام نظامی روس خاطرنشان کرد که این مجموعه های پدافند هوایی به همراه مجموعه های پدافند موشکی اس-400 و پانتسیر- اس، کل تسلیحات پدافند هوایی روسیه در سوریه را تشکیل می دهند.

لئونوف گفت که تروریست ها در سوریه برای حمله به اهداف زمینی با ابعاد کوچک از پهپاد هایی استفاده می کنند که در شرایط کارگاه خانگی ساخته شده است.

گفتنی است روسیه بار ها اعلام کرده است که تروریست ها که اکثرا در ادلب سوریه تمرکز یافته اند برای حمله به پایگاه هوایی حمیمم روسیه در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنگونی 45 پهپاد تروریست ها در سوریه توسط تور روسیه

سرنگونی 45 پهپاد تروریست ها در سوریه توسط تور روسیه