مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 06:052020-06-16بين الملل

امیدواری جنرال موتورز به سودآوری خودروهای پاک


مدیر ارشد اجرایی شرکت خودروسازی جنرال موتورز در خصوص بهبود تقاضا در بازارهای فروش خودروهای برقی در ایالات متحده و چین ابراز امیدواری کرد.

- مدیر ارشد اجرایی شرکت خودروسازی جنرال موتورز در خصوص بهبود تقاضا در بازارهای فروش خودروهای برقی در ایالات متحده و چین ابراز امیدواری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماری بارا، مدیر ارشد اجرایی شرکت جنرال موتورز آمریکا به تازگی با انتشار یادداشتی خوشبینانه علی رغم تاثیر و تبعات منفی ناشی از شروع گسترده و بحران پاندمی ویروس کرونا در خصوص بهبود شرایط و تقاضا در بازارهای فروش خودروهای برقی پاک و دوستدار محیط زیست در ایالات متحده و چین ابراز امیدواری کرده است.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرده است که پس از دو ماه تعطیلی کارخانه ها و توقف خطوط تولید شرکت جنرال موتورز به علت شیوع گسترده و پاندمی ویروس خطرناک و مرگبار کرونا که به اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه از سوی دولت کشورهای مختلف جهان منجر شد، انتظار می رود به زودی و در آینده ای نزدیک تولید خودرو در تمامی کارخانه های این خودروساز به ظرفیت کامل خود برسد.

بر اساس گزارش channelnewsasia، بارا همچنین در خصوص موفقیت تولید و عرضه خودروهای تمام الکتریکی هیبریدی و پلاگین هیبریدی به ویژه در بازار بعضی از کشورها از جمله ایالات متحده آمریکا و چین اظهار خوش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری جنرال موتورز به سودآوری خودروهای پاک

امیدواری جنرال موتورز به سودآوری خودروهای پاک