مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 06:252020-06-16سياسي

سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت اصلاحات را از بالای هرم قدرت آغاز می کند


معاون علمی و تقسیم کار ملی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از نهایی شدن سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تا پایان تیرماه سال جاری و ارسال آن به دفتر مقام معظم رهبری خبر داد.

- معاون علمی و تقسیم کار ملی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از نهایی شدن سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تا پایان تیرماه سال جاری و ارسال آن به دفتر مقام معظم رهبری خبر داد.

هادی اکبرزاده در گفت وگو با ایسنا، گفت: مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برای فائق آمدن بر شرایط ناشی از شروع بیماری مرگبار کرونا و ارائه به موقع سند الگو به مقام معظم رهبری به عنوان پیش روترین مرکز اولین تجربه برگزاری همایش های بزرگ برخط و آنلاین را از 17 تا 25 خرداد ماه در تهران برگزار کرد.

وی ادامه داد: مرکز الگو با در دستور کار قرار دادن پروتکل های بهداشتیِ ابلاغ شدهِ ستاد ملی مبارزه با کرونا دو همایش بزرگ با موضوع مشترکِ ضمانت اجرای سند الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت برگزار کرد.

اولین همایش تحت عنوان سیزدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت بود که مخاطبانش طلاب حوزه های علمیه و دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور بودند و دومین همایش نیز نهمین کنفرانس اسلامی ایرانی پیشرفت نام داشت که با حضور اساتید، شخصیت ها و اندیشمندان برجسته علمی و صاحبنظران حوزه و دانشگاه برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت اصلاحات را از بالای هرم قدرت آغاز می کند

سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت اصلاحات را از بالای هرم قدرت آغاز می کند