مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 06:452020-06-16اقتصادي

تعریف 6 پروژه تخصصی با جهاددانشگاهی


معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه محققان دانشگاهی در کنار بخش خصوصی باید همگام با بخش صنعت باشند، گفت: ایمیدرو 6 پروژه تخصصی با جهاددانشگاهی و 30 پروژه را با دانشگاه تعریف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر خداداد غریب پور در آیین رونمایی از پروژه چرخ مسی(مس کروک زیرکونیوم) که صبح امروز (سه شنبه، 27 خرداد) با حضور دکتر طیبی، رییس جهاد دانشگاهی، دکتر محمود نیلی احمدآبادی (رییس دانشگاه تهران)، دکتر سید علی طباطبایی (رییس سازمان جهاد دانشگاهی تهران) و شماری دیگر از مسئولان در محل مرکز تحقیقات و فناوری فرآوری مواد ویژه فلزی، اظهار کرد: ایمیدرو کوشید تا تحقیقات مسأله محور و نیاز محور شود.

وی این محصول (چرخ مسی) را نتیجه همکاری با بخش خصوصی برشمرد و افزود: ما برای سالها وارد کننده تجهیزات، مواد اولیه ماشین آلات و دانش فنی بودیم حال آنکه باید از جایی آن را آغاز می کردیم.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه در سال گذشته در بودجه پژوهشی 30 درصد رشد و در بخش آموزشی بودجه رشد دو برابری داشته است، خاطرنشان کرد: جهش و رونق تولید، اشتغال، افزایش تولید ناخالص داخلی همگی معطوف به این است که خود آفریننده باشیم و باید نیاز خود را در تجهیزات و ماشین آلات صنعتی برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف 6 پروژه تخصصی با جهاددانشگاهی

تعریف 6 پروژه تخصصی با جهاددانشگاهی