مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 06:502020-06-16سياسي

سمنان ظرفیت پیوند صنعت و دانشگاه/ وبینار تخصصی اشتغال برگزار شد


سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان با بیان اینکه این استان ظرفیت پیوند صنعت و دانشگاه را دارد، گفت: تربیت نیروی دارای مهارت و متخصص یکی از رسالت های دانشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا نقدی صبح سه شنبه در حاشیه برگزاری وبینار کشوری حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با صاحبان مشاغل تحت عنوان آمایش و توسعه دانشگاه فنی و حرفه ای استان با رویکرد ارتباط صنعت و دانشگاه به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان، بیان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآفرین مطرح است.

وی با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای در سطح کشور بیش از دو هزار و 200 کارگاه دارد و این یعنی دانشجو قبل از فارغ التحصیلی کار در محیط را نیز آموخته است، بیان کرد: بیش از 60 درصد دروس در این دانشگاه به صورت کارگاهی و آزمایشگاهی برگزار می شود و لذا آمار اشتغال فارغ التحصیلان این دانشگاه بیش از 60 درصد است.

تربیت نیروی متخصص سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در ادامه و با بیان اینکه این دانشگاه به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین، رسالت و مأموریت خود را دنبال می کند، گفت: برگزاری وبینار اشتغال زایی در سطح استان در راستای همین مأموری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان ظرفیت پیوند صنعت و دانشگاه/ وبینار تخصصی اشتغال برگزار شد

سمنان ظرفیت پیوند صنعت و دانشگاه/ وبینار تخصصی اشتغال برگزار شد