مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 07:052020-06-16سياسي

سرلشگر باقری: ایران آمادگی پاسخ به هرگونه تهدیدی را دارد


سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل حوزه دفاعی با حضور سرلشگر باقری و همچنین مسائل داخلی مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی امروز مجلس خبر داد.

- سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل حوزه دفاعی با حضور سرلشگر باقری و همچنین مسائل داخلی مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی امروز مجلس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین فرهنگی در حاشیه جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزییات این جلسه با حضور در جمع خبرنگاران بیان کرد: جلسه امروز مجلس شورای اسلامی به صورت غیرعلنی برگزار شد، در بخش اول سردار سرلشگر باقری رییس کل نیروهای مسلح گزارشی را در خصوص مسائل دفاعی کشور مطرح کرده و در بخش دوم نیز مسائل داخلی مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: سرلشگر باقری در بخش اول گزارش دقیقی را در خصوص مزیت های دفاعی کشور و قدرت های نظامی کشورمان که در سطح منطقه در رتبه اول قرار دارد ارائه دادند.

بنابر گزارش ایشان کشور ما آمادگی پاسخ به هرگونه تهدیدی را دارد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در بخش دوم نیز در حوزه مسائل داخلی مجلس رییس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را ارائه کرده و پس از آن تعداد قابل توجهی از همکاران نیز نکته نظرات و بعضا انتقادات خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشگر باقری: ایران آمادگی پاسخ به هرگونه تهدیدی را دارد

سرلشگر باقری: ایران آمادگی پاسخ به هرگونه تهدیدی را دارد