مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-16بين الملل

پاکستان دو کارمند سفارت هند را آزاد کرد


در پی اعتراض هند، مقام های پاکستان دو کارمند سفارت هند را که روز گذشته ناپدید و در یک حادثه تصادف خودرو بازداشت شده بودند، آزاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقام های پاکستان دو تن از کارکنان سفارت هند در پاکستان را که روز گذشته (دوشنبه) بعد از خروج از سفارتخانه ناپدید و ظاهراً در یک حادثه تصادف خودرو در اسلام آباد بازداشت شده بودند، آزاد کردند.

طبق گزارش شبکه سی ان ان ، روز گذشته، روزنامه تایمز هند گزارش کرد که دو تن از کارکنان سفارتخانه هند در پاکستان ناپدید شده اند و فرضیه ارتباط این رخداد را با اخراج اخیر دیپلمات های پاکستانی از دهلی نو به اتهام جاسوسی را مطرح کرد.

بنا به گفته منابعی در پاکستان که از این موضوع آگاهی داشتند، این دو تن از کارکنان سفارت هند در حین رانندگی به دلیل سرعت بالا، به یک عابر پیاده برخورد و وی را زخمی کردند و سپس تلاش داشتند که از صحنه حادثه بگریزند.

طبق گزارش های اولیه نیروهای پلیس پاکستان که در اختیار سی ان ان قرار گرفته، این دو کارمند سفارتخانه هند به دلیل بی دقتی و عجله در رانندگی بازداشت شده بودند.

منابع آگاه سپس گفتند که دو فرد دستگیر شده از کارکنان کمیسیون عالی هند در اسلام آباد بوده و دیپلمات نبوده اند و سپس به درخواست ویژه وزارت خارجه پاکستان آزاد شدند و به مقام ارشد کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستان دو کارمند سفارت هند را آزاد کرد

پاکستان دو کارمند سفارت هند را آزاد کرد