مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 07:402020-06-16اقتصادي

ضرورت بازنگری در شیوه های فعلی فقرزدایی


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: بازنگری در شیوه های فعلی فقرزدایی و تغییر استراتژی مدیریت فقر در کشور ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان ، محسن مسعودیان راد با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان و زمینه های ایجاد مشاغل با درآمد پایدار یکی از راه های توانمندی و یک استراتژی مهم در مدیریت فقر محسوب می شود، افزود: مدیریت سهام عدالت و وارد شدن مددجویان به بازار بورس دیگر راه های مدیریت فقر است.

وی خاطرنشان کرد: وارد شدن مددجویان به با مشارکت کردن در سرمایه گذاری کلان اقتصادی می تواند کمک شایانی به این افراد برای تأمین آینده داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه حمایت های کوتاه مدت مانند تهیه سبد کالا و توزیع بین نیازمندان مدتی از آلام این عزیزان می کاهد، خاطرنشان کرد: بازنگری در شیوه فعلی فقرزدایی یا تغییر استراتژی مدیریت فقر در کشور ضروری است.

مسعودیان راد از پیش بینی سه هزار و 475 فرصت شغلی برای مددجویان و کارجویان در سال جاری خبر داد و گفت: این تعداد اشتغال با اعتبار 102 میلیارد و 880 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی از ارائه خدمات اشتغال در سرفصل های استعدادیابی، مشاوره، آموزش حرفه یابی به مددجویان خبر داد و گفت: راهبر شغلی، کانون خیران اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازنگری در شیوه های فعلی فقرزدایی

ضرورت بازنگری در شیوه های فعلی فقرزدایی