مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 07:502020-06-16سياسي

نخستین مرحله مستمری بازنشستگی سالمندی به روستاییان و عشایر فارس پرداخت می شود


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس از پرداخت نخستین مرحله مستمری بازنشستگی سالمندی به 3 هزار و 834 بیمه شده این صندوق در استان خبر داد و گفت: - ایسنا/فارس مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس از پرداخت نخستین مرحله مستمری بازنشستگی سالمندی به 3 هزار و 834 بیمه شده این صندوق در استان خبر داد و گفت: مستمری سالمندی به بیمه شدگانی تعلق می گیرد که دارای حداقل 65 سال سن و حق بیمه خود را به مدت 15 سال پرداخت کرده باشند.

حسن کمالی سه شنبه 27 خرداد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک پانزدهمین سالروز تاسیس صندوق بیمه اجتماعی بیمه روستایی و عشایر، عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب و در نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمات ارزنده ای به طبقات مختلف جامعه ارائه شد که از جمله آنها گسترش نظام بیمه ای است.

او با بیان اینکه در راستای اجرای اصل 29 قانون اساسی صندوق بیمه جامعه کشاورزی، روستایی و عشایر با هدف پوشش حمایتی تاسیس شدف افزود: از نظر چارت تشکیلاتی و سازمانی این صندوق همانند سازمان تامین اجتماعی، زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس با بیان اینکه شرایط عضویت در این صندوق در قانون پیش بینی شده و افراد 18 تا 50 ساله می توانند به عضویت آن درآیند، خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرحله مستمری بازنشستگی سالمندی به روستاییان و عشایر فارس پرداخت می شود

نخستین مرحله مستمری بازنشستگی سالمندی به روستاییان و عشایر فارس پرداخت می شود