مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-16اجتماعي

کارورزی و کارآموزی یازدهمی ها به تابستان آینده موکول شد


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: اجرای دوره کارآموزی و کارورزی هنرجویان پایه یازدهم به تابستان سال آینده موکول می شود.

- ایسنا/زنجان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: اجرای دوره کارآموزی و کارورزی هنرجویان پایه یازدهم به تابستان سال آینده موکول می شود.

داوود بهرامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی و لزوم رعایت فاصله اجتماعی و پیشگیری از ابتلا شیوع بیماری کرونا و خطر ابتلا کارآموزان و کارورزان، اجرای دوره کارآموزی و کارورزی هنرجویان پایه یازدهم به تابستان 1400 موکول می شود.

وی افزود: برگزاری دوره های کارورزی و اجرای این دوره ها برای هنرجویان شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش در جهت تکمیل آموخته های عملی و مهارتی هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش اهمیت بسیار بالایی دارد تا آنان علاوه بر آموخته های تئوری و عملی در محیط آموزشی با محیط کاری نیز آشنا شوند.

این مسئول ادامه داد: ایجاد وحدت رویه و تمرکز ظرفیت همه نهادها و ارگان های دولتی و بخش خصوصی در بحث مهارت آموزی دانش آموزان بسیار اهمیت دارد و خوشبختانه فصل مشترک و دیدگاه واحدی بین دانشگاه فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش استان در این زمینه شکل گرفته است که امیدواریم با هم افزایی و همراهی بیش از پیش، این دیدگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارورزی و کارآموزی یازدهمی ها به تابستان آینده موکول شد

کارورزی و کارآموزی یازدهمی ها به تابستان آینده موکول شد