مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-16پزشكي

خدمات الکترونیکی مدیریت درمان، در ایام شیوع کرونا جایگاه خود را پیدا کرد


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه مدیریت درمان تامین اجتماعی در ایام شیوع کرونا مبتنی بر استفاده از خدمات الکترونیکی است که همچنان ادامه دارد.

- ایسنا/ایلام مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه مدیریت درمان تامین اجتماعی در ایام شیوع کرونا مبتنی بر استفاده از خدمات الکترونیکی است که همچنان ادامه دارد.

کریم لاله ماژین در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: فعالیت های مدیریت درمان تامین اجتماعی در ایام کرونا در 2 محور قابل بررسی است، در محور نخست اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه در دستور کار قرار گرفت و در حوزه رعایت پروتکل های مبارزه با کرونا از جمله جلوگیری از حضوربیمه شدگان در عرصه های عمومی و تشویق آنان به ماندن در خانه و رعایت فاصله اجتماعی و فاصله هوشمند اجتماعی تمهیدات مناسبی همزمان با سراسر کشور اتخاذ و اجرایی شد.

وی افزود: خدماتی از قبیل حذف تمدید اعتبار دفترچه های درمانی، تمدید پرونده الکترونیک سلامت، ثبت الکترونیکی اعتراضات به آراءکمیسیونهای پزشکی، تب سنجی دیجیتالی مراجعین در مراکز درمانی، استفاده از مواد ضدعفونی کننده و محلول های گندزدا در مراکز درمانی و اداری، استفاده پرسنل کادر درمان از لباس مخصوص، توزیع روزانه دستکش و ماسک بین همکاران به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات الکترونیکی مدیریت درمان، در ایام شیوع کرونا جایگاه خود را پیدا کرد

خدمات الکترونیکی مدیریت درمان، در ایام شیوع کرونا جایگاه خود را پیدا کرد