مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-16اقتصادي

فسخ قرارداد قطار شهری اهواز با شرکت کیسون


پروژه قطار شهری اهواز که عملیات اجرایی اش در سال 85 با دبدبه و کبکبه و معرفی شرکت کیسون به عنوان پیمانکار تمام و کمال پروژه آغاز شد، بعد از 15 سال فراز و نشیب، - این اواخر سوت و کور مانده بود و حالا امروز شهردار اهواز خبر از فسخ قرارداد با پیمانکار را داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اختلافات مالی بین شهرداری اهواز و پیمانکار پروژه ادامه داشت و کیسون نه کنار می رفت و نه کار را از سر می گرفت و قرارداد سفت و سختی که بسته بود هم به این آسانی برای شهرداری اهواز به عنوان کارفرما قابل فسخ نبود؛ قراردادی که زور وزارت کشور و قوانین اداری هم به آن نمی رسید.

این گونه بود که شهرداری اهواز دست بسته مانده و پروژه نیمه تمام قطار شهری سال ها بود که خاک می خورد.

در این شرایط، موسی شاعری، شهردار اهواز دیشب در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به جلسه ای که در این خصوص برگزار شده بود، نوشت: قصه پر غصه مترو اهواز به اوج خود رسیده است.

روز گذشته جلسه مفصل و پرتنشی در تهران و در محل سازمان شهرداری های کل کشور و با حضور نمایندگان وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه، شورای عالی فنی کشور، نماینده دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور، دکتر عبیات معاون عمرانی استانداری خوزستان، انصاری رییس هیات مدیره کیسون و وکلایش، شرکت مشاوره پروژه و من و همکارانم و تعدادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فسخ قرارداد قطار شهری اهواز با شرکت کیسون

فسخ قرارداد قطار شهری اهواز با شرکت کیسون