مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 08:052020-06-16اجتماعي

گسترش محدوده طرح زوج و فرد تبریز تا «17 شهریور» در صورت تصویب شورای ترافیک


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: سازمان ترافیک شهرداری تبریز به شورای ترافیک پیشنهاد داده تا محدوده طرح زوج و فرد تبریز تا خیابان 17 شهریور گسترش یابد.

- مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز به ایسنا خبر داد گسترش محدوده طرح زوج و فرد تبریز تا 17 شهریور در صورت تصویب شورای ترافیک ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: سازمان ترافیک شهرداری تبریز به شورای ترافیک پیشنهاد داده تا محدوده طرح زوج و فرد تبریز تا خیابان 17 شهریور گسترش یابد.

اصغر آدی بیگ در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که تلاش می کنیم محدوده طرح را مقداری توسعه دهیم تا هم به کاهش آلودگی هوا کمک کند و هم تردد خودرویی در هسته مرکزی شهر کم شود، اظهار کرد: تقاضای گسترش طرح زوج و فرد تا خیابان 17 شهریور را هم داده ایم و به محض توافق و تایید شورای ترافیک، این موضوع عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان این که طرح زوج و فرد از سال گذشته و با هدف کاهش حجم ترافیک در هسته مرکزی شهر شروع شده است، افزود: معتقدم این طرح یکی از طرح های موفق در شهر تبریز بود که باعث شد از حجم ترافیک در هسته مرکزی شهر کاسته شود.

وی با بیان این که اثرات این طرح را مردم تبریز درک کردند، گفت: این طرح، حدود 30 الی 38 درصد آمار تردد خودرو به ویژه در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش محدوده طرح زوج و فرد تبریز تا «17 شهریور» در صورت تصویب شورای ترافیک

گسترش محدوده طرح زوج و فرد تبریز تا «17 شهریور» در صورت تصویب شورای ترافیک